tiistai 13. elokuuta 2013

# 21 - ulkoasu

Kun vuodenajan vaihtuminen on kynnyksellä, tekee mieli muokata myös blogin ulkoasua.

Kateellisena ja ihaillen katselen muiden blogeja. Kuinka joku saa bannerinsa näyttämään noin kivalta? Miten kukaan osaa tehdä tuommoista ja tuommoista? Millähän ohjelma hänkin on tuon muokannut? Voi onpa senkin bannerin tekoon käytetty aikaa ja luovuutta... Minä se vaan en osaa.. Kerta toisensa jälkeen bannerini on säälittävämpiä ja surkeampia.

Tämän hetkinen banneri on väliaikainen. Katsotaan tuleeko tilalle samaa tyyliä, ystäväni tekemä vai jotain ihan muuta.. En tiedä, mutta ehdotuksia saa antaa!

Minkälainen banneri/ylätunniste on mielestäsi kiva?

2 kommenttia:

  1. Oikein kivahan tuo banneri on mun mielestä :) Itsehän en ole osannut minkäänlaista banneria väsätä :D!

    VastaaPoista
  2. Mullakin on vähän sormi suussa kun teen banneria ja nyt alkaa hirvittää kun kyllästyttää nykyinen. Siis arvaa vaan kuinka monta tuntia väsäsin tätä nykyistä? Ja nyt haluisin uuden. Ideoita kaivattaisiin myös tänne päin... En mä oikeen muuta ideaa keksi sulle kuin että kokoa sun banneri sulle tärkeistä asioista ja toteuta se sulle luontevalla tavalla. Piirrä, maalaa, virkkaa, neulo, leivo... Siis ihan mitä vaan, kaikesta voi ottaa kuvan. Vai haluutko että mä kokeilen tehä sulle? Ai nii, mä käytin photoshop elements 10 mikä tuli kamerakaupan päälle. Nyt tuli kyllä niin sekava kommentti että tajuutkohan päätä tai häntää:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Muistathan kunnioittaa yksityisyyttämme julkaisematta meidän henkilökohtaisia tietoja, kiitos!